بهینه سازی قالب
نوشته شده توسط : رضا

بهینه سازی قالب

زمانی که شما در موتورهای جستجوگر به دنبال موضوع خاصی می گردید حتما بار ها به این موضوع پی برده اید که برخی از سایت ها در رتبه های بالاتر به نسبت بقیه هستند و در صفحات ابتدایی نشان داده می شوند و این به معنای تولید کردن صفحاتی است که برای موتورهای جستجوگر با ارزش به شمار می آیند. بهینه سازی قالب در واقع همان فرآیندی است که برخی از وب سایت های متخصص آن را با نام سئو انجام می دهند. این یعنی شما می بایست در نتایج یک موتور جستجوگر به ویژه گوگل بالاترین امتیاز را داشته باشید.

بهینه سازی قالب بسایر اهمیت دارد در صورتی که برخی از افراد گمان می کنند بهینه سازی قالب اهمیتی ندارد .اما باید بدانید بهینه سازی قالب کمک بسیاری به سئو داخلی سایت شما می کند و همانگونه که قبلا اشاره کرده بودیم در فرآیند بهینه سازی علاوه بر اهمیت سئو خارجی، سو داخلی نیز اهمیت دارد و هر یک به تنهایی ارزشی ندارند. در واقع منظور از بهینه سازی قالب همان سئو داخلی است.

هنگامی که شما یک قالب برای وب سایت خود انتخاب می کنید باید این را در نظر داشته باشید که این بهینه سازی قالب می بایست از نظر سئو بسیار قوی باشد و دارای حفره های امنیتی کافی باشد. دومین موضوعی که در بهینه سازی قالب باید به آن دقت داشته باشید سرعت آن است. سپس بعد آن برای بهینه سازی قالب از کدهای جاوا اسکریپت با کد های سی اس اسی به صورت داخلی استفاده کنید. در بهینه سازی قالب تا جایی که ممکن است از تصاویر کم حجم برای صفحات خود استفاده کنید زیرا تصاویر با حجم زیاد میزان بسیار زیادی سرعت سایت شما را کاهش می دهد. و اما آخرین مرحله بهینه سازی قالب لینک های داخلی و لینک های خارجی می باشند که اعتبار و ارزش یک وب سایت را نشان می دهند. توجه داشته باشید شما به کمک این لینک ها می توانید به میزان قابل توجهی رتبه وب سایت خود را ارتقا دهید.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: